ponedjeljak, 14. rujna 2015.

Za svojom zvijezdom...


Tko je to čovjek na put kad krene
Rođen za zvijezde al' bačen u blato
Ne, nećete nikada dobiti mene
Ja svoj pravim korak i ništa za to

Gdje su nestale bajke, obećane, dane
Kad govorili su svi: "Mali, svijet je pred tobom"
Zašto nikako ta nova zora ne svane
Zašto me žele načiniti robom


Kako da mislim i što da radim
Tisuće pravila i tisuće otrežnjenja
Ne dam, ja se još čarolijom bavim
Sam svoju stazu tražim, do konačnog ispunjenja


I pružit ću ruku putniku svakom
Tko izgubljen luta između sna i jave
Ja sam još uvijek za svojom zvijezdom lakom
Neka se drugi u močvari odrastanja dave


I ne, nisam onaj što čvrsto na zemlji stoji
Glumi sigurnost i slijedi pravila igre
Ja sam onaj koji još uvijek oblake broji
Ne zanima me ozbiljnost i pravi pedigre


Autor: Darko Balaš

Nema komentara:

Objavi komentar