srijeda, 3. srpnja 2013.

Imati i nemati, priča o tome kako sam dobio na lotu 2

Drugi dio priče..

Ništa nije nemoguće. Znam, govorile su o tome knjige Paula Cuelha, Jamesa Readfielda, Nealea Donalda Walscha, Deepaka Chopre, Dana Millmana, A.P. Kezelea i svih onih koji su otvorili oči za nešto više od realnosti koja se čini kruto postavljenom sa svim svojim zakonitostima, vjerojatnostima i vječnom igrom skrivanja puta k nečem iskonskom, skrivenom duboko u meni. Zapravo, oduvijek je tu, iza koprene obmane stajalo to moje neprolazno JA sputano sumnjom društva, odgojem, pravilima socijalizacije i strahom, strahom koji generacijama govori kako se ponašati i u što vjerovati. Odlučio sam ga odbaciti, strah je tu da bi mi oduzeo moć, snagu koja mi je darovana rođenjem da slobodno pustim svoj glas i radujem se životu. Životu bez maski koje svi izgradimo u pokušaju zaštite Ega koji je ništa drugo nego samo odgovor našeg uma na postavljena pravila igre koju su prozvali uspjeh u društvu, tradicija, norme, zakonitosti. Iluzija, mađioničarski trik za skrivanje istine. Sada sam znao o čemu govore autori knjiga o duhovnosti, realnost je iluzija, jednostavna manifestacija mene samog u procesu buđenja za istinu. Istinu da postaješ ono u što vjeruješ i da možeš imati ono u što vjeruješ. Nekako, upravo u to vrijeme buđenja, saznao sam da su kvantni fizičari otkrili da se elektroni čudno ponašaju kada se projiciraju na podlogu u ovisnosti o prisutnosti promatrača. Kada je čovjek prisutan eksperimentu, projekcija elektrona na podlozi na koju su ispaljeni ima pravilnu formu, dok u slučaju da on nije nazočan, elektroni imaju nepravilan raspored. Čekaj, pa same elmentarne častice od koji je sazdan materijalni svemir drukčije se ponašaju kada je na njih skrenuta pozornost promatrača. Ja UTJEČEM na elektrone kada im darujem svoju pozornost. Ja samom svojom NAMJEROM oblikujem realnost koja se manifestira oko mene. Moja misao energetski je val koja usmjerava elementarne čestice materijalnog u smjeru mog odabira? Gospode bože! Pa zar nije sve što je čovjek izgradio jednom bila samo misao koja se NAMJEROM manifestirala u realnosti? Znanost i vjera nisu ništa drugo nego dva puta koja vode potpuno istom ishodu. Ja svojom NAMJEROM kreiram događaje, ljude, stvari i svoju sudbinu. Zašto da budem samo promatrač, zašto ne postanem kreator? Ja ZNAM. K vragu, ako je sve to istina, zašto onda mogu prizvati i kreirati male, svakodnevne stvari poput novog računala koje sam želio, a ne mogu realizirati nešto veće kao što je dobitak na lotu za koji mi svi opetovano ponavljaju da je nemoguće? Kako to već na putu buđenja biva, učitelj se uvijek pojavljuje kada je učenik spreman. Upravo tada, čuo sam priču o 99 majmuna, davno bjaše pa nisam siguran da li ću je ispričati potpuno točno. Uglavnom, znanstvenicu su na jednom malom otoku provodili eksperiment među lokalnom populacijom majmuna učeći ih kako da kamenom razbijaju kokosov orah da bi što brže došli do njegove slatke unutrašnjosti. Majmuni su brzo učili i vrlo brzo usvojili ovu, novu metodu za osiguravanje svoje prehrane na lakši način. Išlo je to tako do 99. majmuna. Tada, na začuđenost znanstvenika, SVI majmuni na otoku počeli su razbijati kokosove orahe kamenjem. I ne samo oni, već i majmuni u krugu od dvadeset kilometara na samoj obali! Vijest je prenešena, misao je prenešena bez fizičkog kontakta. Sve misli koje nose energiju, kako onu pozitivnu, tako i onu negativnu slivaju se u prostor oko nas čineći kolektivnu svijest u koju se naš um može uključiti. I on je uključen, uronjen u oluju dominantnih vjerovanja u našoj okolini htjeli to mi ili ne. Zato svojim unutarnjim receptorima možemo osjetiti kako neka mjesta na planeti zrače potpuno drukčije, negdje veselim optimizmom, a drugdje teškom mučninom za koju niti sami ne znamo odakle dolazi. A dominantna misao oko mene je da je dobitak na lotu gotovo nemoguć. Hahahaha, potpuna iluzija pogrešnih vjerovanja koja me neće zaustaviti sada kada sam saznao istinu. Donio sam svoju NAMJERU, bez obzira na pravila, bez obzira na strah, bez obzira na kolektivnu svijest koja mi govori suprotno. Odlučio sam dobiti na lotu.
Priča će se nastaviti u trećem i zadnjem nastavku.............
 Dobitak pogledajte na:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=888NVWTXsng

nastavak slijedi u postu broj 3....
Autor: Darko Balaš

Nema komentara:

Objavi komentar